dag 1 op retour - Reisverslag uit Albacete, Spanje van Marcel Vis - WaarBenJij.nu dag 1 op retour - Reisverslag uit Albacete, Spanje van Marcel Vis - WaarBenJij.nu

dag 1 op retour

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

29 Mei 2024 | Spanje, Albacete

Zo beste brave volgers, daar ben ik weer.

Natuurlijk vanmorgen al een verhaal geplaatst dus een lang verslag wordt het niet. Vandaag een lange reis gemaakt van 450 km. Wij zijn net Pipo en Mamalou, enkel Nononono ontbreekt. We hebben weer heel veel gezien onderweg en ook deze keer wisselde de omgeving meerdere malen en kwamen we net na 15.00 uur in ons hotel het Parador de Albacete, en wie een beetje bij is weet wel wat de Parador keten inhoudt. Geweldige hotels met een uitstekende reputatie. Nou en daar kun je deze simpele huis, tuin en keuken verslaggever wel voor wakker maken. Een geweldige keuken en zeer vriendelijk personeel. Maar goed ik lig nu even op mijn bed dit verslag te maken en buiten is het geloof het of niet,..nog steeds 35 graden. Er is hier een tennisbaan, maar met deze temperatuur ga ik daar niet aan beginnen . Ze Vissen achter het net,.... om maar eens grappig uit de hoek te komen. ( geniaal al zeg ik het zelf) maar goed voor die mensen die vol ongeduld en reikhalzend naar ons uitkijken kan ik mededelen dat alles volgens planning verloopt en we keurig op schema zijn. Dus vrees niet we komen er aan. Morgen hebben we nog best een flink stuk te gaan en komen we eind van de week al dicht bij de Franse grens. Geniet iedere dag van de Spaanse keuken en de mooie vrouwen hier, al is de temperatuur voor mij wel een beetje heftig....ik houd toch meer van de Kamperlandse zon al is dit voor een paar weken prima hoor. weinig foto's natuurlijk want die uit de auto genomen kiekjes worden saai en steeds eentoniger. Dus aardige doch nog steeds witte onder de zeespiegel verblijvende locals, ik met mijn lichtbruin door de zon gekoesterde velletje ga snel stoppen en mij voor bereiden op de avond en hoop jullie een beetje bijgespijkerd te hebben over onze lokatie in het midden van Spanje en wens u allen een genoeglijke en dappere voortzetting van de week toe. See you later en houdt de behaarde kant boven. Met de meest vriendelijke en hartverwarmende groet van uw Noordwaarts en opgetogen bewegende integere razende reporter. Adios!!


  • 29 Mei 2024 - 21:57

    Cor&Mar:

    [e-1f914]de behaarde kant boven??

    Die ken ik niet hahaha. Adiós [e-1f44b]


  • 30 Mei 2024 - 00:52

    Peter En Janny:

    [e-1f31e] Fijn als jullie mij mee willen nemen


  • 30 Mei 2024 - 07:33

    Johan En Rianne :

    Heerlijk dat alles zo voorspoedig gaat! 35 graden holymoly...... Hopen dat er af en toe een verkoelend beekje onderweg gevonden wordt en water, heeeeeeeel veel water ;-) Goed vervolg van jullie reis, hier werkpaarden met gistermiddag een fijn zonnetje en vandaag weer een gouwe ouwe start van onze Nederlands klimaat: grijze massa.... Doe dus maar rustig aan en geniet van het zonnetje op jullie gelaat...

    Valt me trouwens wel een beetje tegen, die hard, dat je niet bent gaan tennissen.....;-)

    Have fun en safe travel

    xxx


  • 30 Mei 2024 - 20:55

    Henri En Dorien:

    Hola, kamperlandse vrienden, wat een heerlijk verslag gisteren en vandaag . Geniet nog van de terug reis en blijf in het mooie weer .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Albacete

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2024

Epiloog

05 Juni 2024

De laatste dag

04 Juni 2024

De kasteel heer en kasteel vrouwe

03 Juni 2024

Au revoir Albi

02 Juni 2024

De stad Albi
Marcel

Ik ben Marcel Vis, getrouwd met Astrid Vis-Veen. Wij houden van reizen en vinden het leuk om anderen mee te laten reizen.

Actief sinds 08 April 2024
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 4345

Voorgaande reizen:

08 April 2024 - 31 December 2024

Mijn eerste reis

Landen bezocht: