mooie trip - Reisverslag uit Sort, Spanje van Marcel Vis - WaarBenJij.nu mooie trip - Reisverslag uit Sort, Spanje van Marcel Vis - WaarBenJij.nu

mooie trip

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

01 Juni 2024 | Spanje, Sort

En zo zit je aan het ontbijt in een mooie B en B en hop dan ben je aan het omkleden voor het diner. En dat is altijd een late aangelegenheid in Spanje. Vandaag 320 km gedaan en op ons gemak. Er is niet veel te vertellen over vandaag behalve dat we weer heel veel mooie dingen hebben gezien en prachtig weer hadden. Tot nu toe in 4 weken tijd nog geen regen gezien dus daar mogen we niet over klagen. We zitten nu in Sort, een plaats schuin onder Andorra en daar gaan we morgen met een kleine omweg eerst heen. Ondertussen hebben we ruim 4300 km op de teller bijgevoegd en dat gaat niet in je kouwe kleren zitten. Dus ik moet u qua avonturen een beetje teleur stellen vrees ik. En om heel eerlijk te zijn ontbreekt het me even aan inspiratie en motivatie, kortom lui en een beetje moe. zoals ik zei, ga ik nu verkleden voor het diner want in je korte broek een restaurant gaan dat kan natuurlijk niet, het zou voor veel mensen de eetlust maar beperken. Jammer voor de Boules liefhebbers vanavond dat er te weinig mensen zijn voor een gezellige drukke avond, maar zoals beloofd,....volgende week komt dat allemaal goed. Beste brave weekendvierders in spé, geniet van uw vrijheid en elkaar en wij spreken morgen elkaar weer. Met de lichtelijk vermoeide doch optimstische groet van uw alles waarnemende en openbarende razende reporter.


  • 31 Mei 2024 - 23:25

    Henri En Dorien:

    Wilde je toch even wat melden, vandaag in noord Spanje op weg naar Santander kwamen wij langs een dorpje ( nou ja mag de naam eigenlijk niet dragen ) genaamd VIS, moest toen even aan je denken. Verder nog een goede reis gewenst


  • 05 Juni 2024 - 10:54

    Anneke:

    Heerlijke tijd hebben jullie gehad en nog.

    wij nu in Turkije, heerlijke Hammam gedaan en ik 3x en Gerard 2x massage.

    dus aan lichamelijke verwennerij geen gebrek.

    opt moment wel 43 gr. lekker luieren en zwemmen.

    genieten jullie nog van de terug reis.

    ik zie jullie snel

    weer.

    hg Anneke en Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sort

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2024

Epiloog

05 Juni 2024

De laatste dag

04 Juni 2024

De kasteel heer en kasteel vrouwe

03 Juni 2024

Au revoir Albi

02 Juni 2024

De stad Albi
Marcel

Ik ben Marcel Vis, getrouwd met Astrid Vis-Veen. Wij houden van reizen en vinden het leuk om anderen mee te laten reizen.

Actief sinds 08 April 2024
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 4345

Voorgaande reizen:

08 April 2024 - 31 December 2024

Mijn eerste reis

Landen bezocht: